#48.6

Tro fan inte att ni ar hemliga pa internet.
Jag gillar att snoka.
Det vet alla som kanner mig.
Sa tro fan inte att ni ar hemliga nar ni kollar min blogg..
Mouhahaha(tank Cruella DeVille nar hon far hem en omgang med sma dalmatiner-valpar)hahahaha!


Jag borde ju verkligen inte avsloja det, for da kanske mina bloggsiffror sjunger (usch, tank hemska tankte), men ja kan inte lata bli. Nastan sa att man blir lite skadjeglad over det. Eller ja, jag tror nog inte direkt att nagon far angest over att dom inte ar hemliga pa internet & min blogg. Men ja.


For att visa ett litet exempel.


Jag verkar vara popular i hela javla Sverige, forutom Norge-sidan av Norrland, men dar bor det val inget folk anda? Globen ar dessutom tydligen ett eget distrikt(jag var overtygad om att det bara var en stor ihalig golfboll) och dar ar jag tydligen lite sma-poppis.

Min topp 7-lista ser ut foljande:
  1. Goteborg (Inte sa javla ovantat kanske)
  2. Bromma (Vafan?)
  3. Solna (Men va helvete?)
  4. Stenkullen
  5. Alingsas
  6. Uppsala
  7. Gavle

De var la fan da. Sen har jag lite random besok fran exotiska svenska halor, som:

  1. Ornskoldsvik
  2. Hagersten (Vafan ar det med alla dessa 08-wannabeerna?)
  3. Tranas
  4. Visby
  5. Axvall (You say what?)

Top 10-listan over lander ser ut sahar just nu;

  1. Sverige
  2. UAE
  3. Norge
  4. Canada
  5. Finland
  6. USA
  7. Belgien
  8. UK
  9. Danmark
  10. Och det dar javla chokladlandet jag aldrig kan stava till.. (Efter att ha googlat det, Schweiz)
Aha. Nu uppdaterade jag for att kolla sa informationen stamde & sag precis att jag har folk fran Saudi Arabien pa besok med. Tackar, man tackar.

  • 49.87% av er kor med Firefox / Windows
  • 39.80% kor med Internet Explorer / Windows
  • Sen ar det fint utblandat med Windows / Mac / Linux / iPhone & kor med Chrome, Safari & Opera..

94.21% av er har 32-bits fargupplosning pa datorn, 69.52% av er har 10.0 r32 som Flash-version installerat.

Ja. Sen ser jag vad dit internet heter din javel. ;) Jag undrar dock verkligen vem Linnea ar. Och jag undrar verkligen varfor nagon fran natverket Kriminalvarden finner min sida intressant. Verkar som om en hel del av er sitter pa jobbat/universitetet och nar ni tittar in har med, fyfan. (For jag uppdaterar ju verkligen inte fran jobbet, jag sjalv..)




Translation:
For you mf's who visit my blogg, i can see u.. :D

Kommentarer
Postat av: Grannen "hemma".

Tess, du är verkligen knasig :) Kram!

2009-12-06 @ 14:42:48
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Klart som fasen att jag ar det. Men natt maste man val roa sig med? ;)

2009-12-06 @ 14:47:50
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: jennie

ja, jag såg detta nu :)

jag svarade med :)



kram

2009-12-06 @ 15:07:06
URL: http://designbyjennie.blogg.se/
Postat av: pau

undra om jag är med där nånstans, men det bör jag vara.^^

lider med dig som måste jobba på söndagar.=/

men that's life. vad jobbar du med förresten?

2009-12-06 @ 15:34:40
URL: http://lysek.blogg.se/
Postat av: Mattias

3´s, ibland misstänker jag att du har för mycket fritid för ditt eget bästa..? ;) -skrattar roat-

2009-12-06 @ 21:38:42
Postat av: Hanna

I egenskap av webdesigner blir jag mycket nyfiken på vilket program du anvænder før detta. Ser inte ut som google analytics, ær det något gratis program!? Kan vara superanvændbart før mina kunder! :D

2009-12-07 @ 08:57:12
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Go NORGE!! haha

2009-12-07 @ 10:30:33
URL: http://aboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0