#53 - Det regnar i oknen.

God morgon Sverige!
Mer parten av er sitter i skolan/jobbet, sjalv vaknade man kl 3(lokal tid) efter en galen kvall igar. Tanken var att aka till Ahmads uni idag pa dagen, sa han kunde fa plugga pa deras design-projekt eller hur det var, som skulle lamnas in nasta vecka(dvs sondag). Och sedan utgang senare ikvall. Men ar lite trott. Far se hur det blir. Snackat lite med vanner & alla verkar ha helt olika planer for kvallen. Allt fran att aka till Abu Dhabi for att ga pa Creamfields och till att laga mexicansk chilli & dricka vin. Sa vi far se vart kvallen for mig. 

Nej nu ska jag slanga mig framfor tv'n och bota min skallebank ett litet tag. 

Jo, just det ja. Det regnar ocksa. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0