#54 - Solen lyser i Dubai. Inte.

Sa, vintern ar officiellt har. Och jag fryser arslet av mig kanns det som. Det regnar lite for mycket och jag vill bara krypa ner under tacket istallet.

Helgen var fin. Som sagt, leka med iranier pa en bat i torsdags. Ali & Farzan var dar sa jag hade iallefall nagon mer att prata med forutom Ahmad, tack och lov. Flummade runt pa baten med en drink i handen, kakandes cocktail-tomater & med en enorm anstrangning sa lyckades jag undvika att skratta ihjal mig att alla som dansade, typisk persisk dans.. :)

I fredags sa borjade det valdigt lugnt. Ahmad hamtade upp mig och vi begav oss till Emirates Mall for att kaka lite mat & kolla pa bio. Vi bestamde oss for att ga in pa Virgin for att kolla pa dataspel & sant sa blir det helt kalsvart i hela mallet! Haha! Man horde folk borja ljubla lite har och var & applodera! Speciellt med tanke pa att det ar Dubai Film Festival sa det var sjukt mycket folk vid bion.

Det var bara att bege sig till Dubai Mall istallet dar vi motte upp Mahya. Vi kollade pa The Brothers Bloom, sjukt bra film, rekomenderas starkt kan jag lova. Vi skrattade igenom nastan hela filmen! Samtidigt var den sjukt vacker.



Sen bar det av till det okanda Cavalli Club. Dom hade ett jatteskont live-band som spelade massa rock klassiker. Jag drack ett jattegott vin och bara njot. Efter att Mayha akt hem sa akte vi over till Quantum for att halsa pa Amir & Maha. Mahas syster fyllde ar sa vi gick dit och umgicks lite med dom innan det bar hemat. Nagra fina bilder blev det, men kameran har jag lyckats forlagga nanstans igar sa det far droja lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0