#28

Igar kvall trodde jag att jag skulle fa en hjart-attack. Bokstavligt.
Efter mangen samtal runt till Tre, inkassoforetaget Lindorf, Nordea, min egen underbara mamma, och att sitta & halvt om halvt skrika at hogste chefen pa Al Ansari X-change & kravt svar pa varfor mina pengar inte kommer in pa mitt konto som jag satte in for 2 manader sedan, sa verkar det som om det har lost sig... Nagorlunda.
Det kanns sa javla kass att sitta har och inte ha kontroll over vad dom hander i Sverige.
Har aldrig haft problem med mina rakningar tidigare men nu sa har allt gatt at helvete.
Hatar att inte kunna ta kontrollen helt och se till att det loser sig.. :(

Nu ska jag skicka var driver sa jag kan fa lite mat & sen ska jag ringa till Skatteverket. Jippi. Kanske passa pa att ringa till el-bolaget & saga upp elen i lagenheten med, sa behover jag inte oroa mig over det.
Sen ar det inte mycket kvar. "Kopa" ut mig fran mitt abonemang pa Tre, saga upp lagenheten & se till att min skatt fran forra aret ges tillbaka. Sen har jag inte natt kvar, som binder mig till Sverige, forutom min familj & mina vanner.


Kommentarer
Postat av: Therese

ÅHHHHHH! det är ju det bästa. En eller två dagar gamla. Åhh vad gott.



Hehe, dito, dito :)

2009-11-04 @ 11:01:16
URL: http://kotten3.blogg.se/
Postat av: Hannah

ush da... inte kul när det bara skiter sig :(

2009-11-04 @ 14:13:49
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: josefin

:(

2009-11-05 @ 08:52:33
URL: http://josefinerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0