#39.2

ANTLIGEN! (For att citera Gert Fylking.)

Nej men nu sa gar det antligen att lagga upp bilder och lankar. Har suttit hela dagen och vantat.
Undertiden satt jag och roade mig med att kolla in folks party bilder.
Klickade mig namligen in pa bloggen sorryimissedyourparty.com lite snyggt av misstag.
Det ar helt enkelt en blogg dar en person(tror det ar en tjej, men ar inte helt hundra pa det) som lagger upp random fest-bilder som dyker upp i "nyligen upplagda" pa Flickr(som ar valdigt blockat fran UAE sa jag kan sjalv inte kolla dar..). Och diverse inskickade bidrag.

Nagra av favoriterna jag hittade var;













Kommentarer
Postat av: Hannah

jaaaaaaa en idiot var hon!

2009-11-22 @ 19:17:08
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0