#42.2

En sak jag inte kan lata bli, ar att att sitta pa olika inrednings-siter och lasa inrednings-tidningar. Alskar att sitta och dromma mig bort om det ultimata huset/lagenheten. Har massa olika ideer och kommer forhoppningsvis nagon gang i framtiden ha tillrackligt med resurser for att kombinera dom alla..

Har ar nagra exempel pa vad jag gillar..





osv..

Det ar svart att beskriva hur jag vill ha det, for det har mycket med kansla att gora. Manga av bilderna jag lagger upp har ar direkt eller indirekt kopplat till olika kanslor som jag vill uttrycka i mitt hem. Does that make any sense?

Kommentarer
Postat av: Carrou and the Bird

Gud va fina bilder! :D

2009-12-21 @ 08:28:24
URL: http://carrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0