#12

Wooohooo. Jag har borjat pa universitet!!!! ....eller inte. Men jag sitter pa American University of Sharjah och chillar. Ahmad behovde plugga & jag hade inget battre for mig sa jag hangde med hit. Han sitter i ett av studie-rummen & jag vid datorerna och fordriver tid.

I torsdags blev det club400, skooooooojja vad vi hade roligt! Dansade hela kvallen & det blev massa fina kort. Kan tyvarr inte lagga upp nagra nu, i med att jag sitter har. Hade tva forbannade drinkhoror vid bordet som aven passade pa att kladda ganska ordentligt pa Ali innan dom fattade vinken och avlagsnade sig. Men vi fick oss helt klart nagra goa skratt av dom. (Speciellt med tanke pa att den ena tjejen hade passat bra pa Gretas i med hon verkligen sag ut som en transvestit.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

åhhh jag vill plugga

2009-10-10 @ 23:18:25
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0