#18.3

”Muslimerna är vårt största utländska hot”



sager SD's Jimmie Akesson.
Helvete vad den mannen ar korkad. Och att Aftonbladet later en sadan rasist publicera en sadan "debatt-artikel" ar ju skrattretande! Hela artikeln ar ju rakt igenom rasistisk och fornedrande. Jag skams for fan for att vara svensk nar jag laser san sorja. Han anvander ord som (..)svenska maktelit är så totalt blind för farorna med islam och islamisering, och (..)Massinvandringen från muslimska länder tillsammans med de relativt höga födelsetalen inom den muslimska befolkningsgruppen talar för att denna utveckling kommer att fortsätta om inte en politisk kursändring sker. Seriost? Han pastar ocksa att det finns en brittisk undersokning som visar att, (..)37 procent av de unga, brittiska muslimerna att de skulle föredra sharialagar framför brittisk lag och lika många ansåg att den som konverterar från islam skall avrättas.

Sa javla arg blir jag nar jag laser san skit! Vad ar det for fel pa folk!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5978661.ab



läs Jan Helins krönika om varför han publicerar den. tycker jag är bra.

2009-10-19 @ 15:25:39
Postat av: Therese

Hanna, sant, valdigt sant. Tycker att Jans kronika var valdigt vettig. Men att man tillater nagon publicera en kronika med sa mycket skitsnack som han pastar ar fakta ar inte korrekt, i med att manga(tyvarr) unga, bortkomna idioter kanske inte ser igenom all bullshit som Akesson skriver utan tar det bokstavligt och tycker att det later vettigt.. :(

2009-10-20 @ 11:03:54
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0