#9.3

Nu ar det strax dags for mig att dra mig hemat.
Ahmad sitter dar hemma och pluggar for sitt exam imorgon, sa tyvarr kommer det inte sta nan mat pa bordet denna gangen.. :( Haha. Ska se till att verkligen stada nu, for imorrn kommer var driver och hamtar upp sangen jag lanat av Magnus & A-K. Men nu vill ja inte ha kvar den & det ar valdigt fullt med 2 sangar & i soffa i min lilla lagenhet.

Kommer aven aka till Dubai pa onsdag i med att jag har kurs i Deira hela torsdagen. Sen ar det ju helg, sa jag stannar kvar tills pa sondag da jag ska jobba. Sen blir det till att aka tillbaka till Dubai pa kvallen i med att jag har en tva-dagars kurs mandag-tisdag.




(Jag ar trott. Och nu tanker jag aka hem. Puss.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

finally lite inlägg :P

2009-10-05 @ 16:25:00
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0