#3

Okej, sa det blev lite andring i planerna iallefall, hamnade trots allt i Dubai! Haha. Sitter pa Starbuck's pa Al Wasl St. och total stal Ahmads dator nar han gick ut for att roka!

Satt hemma med en kopp te och singoalla-kakor(jag ALSKAR verkligen Ikea ibland!) och kollade pa Constantine nar det ringde pa dorren! Ahmad stod utanfor och det forsta han sa var "yalla! let's go! get ready! change your clothes and let's go to Dubai!" haha! Sa jag hade typ 10min pa mig att byta om och sminka mig.
Hamnade, for ovanlighetes skull pa Quantum! Typ alla ar tillbaka i UAE nu sa det var galet mycket manniskor dar som man inte sett pa over en manad. Kul att fa traffa Taz en snabbis med, i med att flyttar till London pa sondag, den javeln. Olga kom dessutom tillbaka idag sa ja & Ahmad ska snart bort till natt stalle(minns inte namnet) har i Jumeria, precis brevid Burj Al Arab iallefall, pa natt beach party liknande for att traffa dom bada. Sen blir det till att aka hem till RAK, och bara ta det lugnt. Hela dagen imorgon kommer antagligen besta av chill vid poolen, stadning och en bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0