#5.2

En sak, som ar lite annorlunda har nere gentemot Sverige ar att lite oftare an vad man ar van vid, sa kommer det fram random killar bara for att tala om att dom tycker att du ar "attractive", "cute", "have beautiful eyes", eller nagot at det hallet. Idag nar jag var pavag tillbaka till bilen med foretagets forman/tillfalliga driver, sa springer en kille ikapp mig. Han berattade massa om sig sjalv, t. ex att han var fran Kanada & studerade medicin pa universitetet i Ras Al Khaimah och lite annat smatt och gatt. Men nagot namn fick jag aldrig, haha. Overlycklig blev han dessutom nar han fick veta att jag var svenska, for "Sweden is a nice country, i spent the summer there once, except Stockholm, the girls are always so drunk and pass out on the street and takes a piss in public"!



Inspiration photo of the day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0