#96.4 - Bloggfavoriter.se

Detta tycker jag ar lite komiskt.
Pa natt vanster sa har jag reggat min blogg hos bloggfavoriter.se tva ganger, med olika beskrivningar om bloggen.

Nar man gar in pa deras hemsida, som raknar "Denna manadens totala unika besokare" i alla kategorier, sa dyker jag upp har. Som nummer 113, med denna beskrivingen, i kategorin allmant.



Och som nummer 48 om man soker i kategorin allmant. (Och jag har visst fatt fler besokare an nar jag tog forsta printscreenen haha!)



Men soker man daremot pa "Denna manadens totala unika besokare" i kategorin Personligt sa ligger jag istallet pa plats 37, med en annan beskrivning.. Haha. Bra jobbat.





Jaaa vet, det ar varsta hysh hysh, om hur mycket besokare man har men jag bryr mig faktiskt inte sa mycket eftersom min blogg ar mest pa skoj. Och det ar inga enorma (HAHA) siffror jag har heller, ligger med runt 150 unika besokare per dag bara. Men jag gillar er fa som faktiskt far natt slags utbyte att komma hit. Puss pa er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0