#97 - Rivstart!

Det basta med att ligga tre timmar fore Sverige ar att jag kan sitta och lyssna pa morgonradion, nastan fran borjan (kl 6, svensk tid) utan att vara uppe sa tidigt ;)

For var jag en Rix Morgon Zooare, senare en Rivstartare.. Men Rivstart haller inte mattet langre kanner jag. Ja menar, dom har Markoolio i studion nu? Nan som vet natt bra morgon program som har webbradio?





Som jag tidigare skrivit om sa blev det ju en tur hos "grannen". Och saklart kunde jag inte lata bli att handla den underbara doften fran YSL, jag ar verkligen inte for sota & blommiga dofter och denna var en perfekt blandning av dom tva utan att bli for mycket & samtidigt ha nagot tungt i sig. Gillar inte topplagret av parfymen(det du kanner nar du precis satter pa den) utan det var bottenlagret(den doften som haller sig hela dagen) som fick mig att kopa den.

Sen blev det lite annat smatt & gott, och som vanligt stoppar dom i en massa gratisprylar, denna gangen rengorings & aterfuktandeprodukter fran Givenchy & Dior.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0