#69 - Heeeeelveeete!

Internet har gar att jamfora med ett mobilt bredband i Ryssland 1862. Sen hjalper det inte med att blogg.se strular fram och tillbaka.



Nu har jag atminstonde skaffat mig bredband hemma, som kommer vara uppkopplat inom 5 dagar, insha'allah. Och idag kommer jag skriva pa ett kontrakt for en maid. Har haft en tjej som kommit innan, men nu kommer jag ha en som kommer 2ggr i veckan sa jag slipper lyfta ett finger haha.



Och haromdagen investerade jag aven i en 32tums LCD tv fran LG. Min forsta tv! Tyckte att det var ett bra val. Var ingen ide att ga hogre eftersom da blir skarmen for stor eftersom min lagenhet ar langsmal, sa man hamnar for nara tv'n.


bloglovin



Kommentarer
Postat av: Hannah

hahaha men hjälper gör det :P

2010-01-05 @ 11:53:54
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: hope&glory

Snygg blogg:D

2010-01-05 @ 13:11:55
URL: http://hopeandglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0