#76 - Dreams at night.

Jag kan ju tala om att jag hade varldens sjukaste drom igar!
Dromde att min van Evelina's blogg blev sadar galet jattepoppis efter hennes flytt
(hon har precis flyttat precis sin blogg fran blogg.se till devote)
,
och fick over 49.000 unika per dag efter bara en vecka!

Na, kommer du leva upp till mina drommar nu Eve? :)


Tittade aven forbi Etisalat-kontoret for att uppgradera kontorets internet & jag passa pa att fraga dom varfor dom inte fixat mitt annu. Och jag lyckades, efter att sprungit omkring inne i byggnaden i 20min, fa svar pa varfor. For att kablarna till fiberoptiken inte var klar annu. VA FAN? Kunde dom inte ha namnt det nar jag var dar for att ansoka om internet? Halla. Sega javla araber. (Pleeeeeaaase, lacka inte pa den kommentaren, om man bott i detta landet sa vet man precis vad jag menar & haller med till 110%!) Efter mycket om&men sa snackade jag med managern for Customer Service & han lovade att forsoka ordna med ett tradlost internet, om jag forstod det ratt, utan extra kostnad, undertiden tills allt vart klart. Men ja, vi far val se om han haller det loftet.



Kommentarer
Postat av: Naima

Kul... kan inte direkt saga att ja kanner till Al hammra, kanske har varit dar utan att veta om det, eller inte hahaha... Satwa kanner ja till.

Jag bor i Dubai Marina o typ enda gangen ja lamnar omradet e typ for att aka till nan Mall eller Naif nan gang i bland. Va jobbar du inom?



Bare essentials, jag har for mig att ja sett det nanstans har, men kan ha fel. Ska halla utkik.



Annars har du Mineral Basics som ar bra. Dom levererar till hela varlden och du kan be om testers om du ar osaker pa vilken farg du behover. Dom ar hjalpsamma och skickar ivag leveranserna direkt. Tar lite mindre an 2 veckor nar ja bestallt dar ifran. Resultatet ar i stort sett samma som med ID, tycker min hy haller sig matt lite langre med MB an med ID.

2010-01-17 @ 11:15:31
URL: http://dare2b-me.blogspot.com/
Postat av: Evelina

HAHAHAHA, hoppas det var en sanndröm! ;)

2010-01-17 @ 11:31:04
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Marcus Å

Händer idag? :D

2010-01-17 @ 11:50:34
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0