#112.4 - Eeeh. Fan.

Namnde jag att jag lyckades ha sonder datorn igar eller?



Blev irriterad over att ninjavideo inte fungerade for mig, sa jag satte igang att gora lite uppdates pa datorn. Det ska ju aven laggas till att det ar Ahmads' dator och inte min. Och att det ar bara den som internet funkar pa och darigenom den enda datorn jag har att spela World of Warcraft pa.

This sux.


Natt av dom grejerna jag gjorde fuckade upp datorn ganska ordentligt.
Jag trodde forst att det hade natt att gora med att jag laddade ner msn-live, sa jag tog bort det, men saklart sa hjalpte inte det. Den funkar i olika langa stunder, innan den far varsta rycket & hela skarmen blir bla med massa text i typ 0.7 sekunder innan den startar om. Vid ett tillfalle sa holl den sig i en halvtimma, och jag tankte "Yeeees, den funkar igen!" och skulle precis logga in pa wow-europe for att ladda pa mitt account nar det totalcp-ar igen. Vid ett annat tillfalle sa startade den om och safort man sag skrivbordet.



Detta innebar att istallet for att gora alla dom grejerna jag hade planerat for nasta manads lon, t.ex:
Skaffa ett forbannat gymkort eftersom det borjar bli sa galet varmt nu igen, kopa lite prylar till lagenheten, aka till Atlantis vattenpark, kanske lyckas shoppa lite, kopa en ny parfym, kopa en ny klocka som jag verkligen behover osv osv osv.. sa maste jag alltsa ga och lagga pengarna pa en ny dator.

Och jag kommer ju inte kopa natt billigt bara for att ha pengar over.
For jag menar, om man ska kopa en ny dator sa ska man val anda lagga pengarna och kopa natt hyffsat bra?

Nan som har ett bra tips pa laptops?
Jag ar ju en gamer med, sa ja vill inte ha nan som tipsar om nan javla bloggdator eller natt.
Jag maste kunna spela pa den.

Och garna inte en som kostar mer an 6500sek, okay?







(Forlat for det megalanga inlagget. PUSS!)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Har du otur med datorer eller? :P

2010-03-24 @ 17:50:31
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: simone

En mac rekommenderar jag för spel, foto och liknande.. de ligger i lite dyrare än vad du skrev, men man kan ju kolla efter en begagnad! :)

2010-03-25 @ 22:16:05
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0