#115 - Helgen som var!

Sorry for igar.
Men vi korde till RAK for att kopa en sprillans ny Blackberry till mig & nar vi kom tillbaka sa jobbade vi lite innan jag akte hem! Far dock inte till installningarna sa jag kan fa alla notifications till BB'n, vilket ar sjukt irriterande.
Fick aven some good news about my car, kommer fa den nu i veckan.


Bild 1 & 2, lite folk pa resturangen. Det blev massa mat, vin, live framtadanden med bade sang & bellydance! Bild 3, ar pa Yuna & mig pa Club Quantum och Bild 4, ar pa Yuna & Enrico pa efterfesten!



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då? :D

2010-03-29 @ 15:49:45
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0