#123 - Planer.

Jag planerar.
Eller nej, det gor jag inte alls.
Jag undersoker mojligheterna for nagot som har cirkulerat i min skalle sedan typ 1996.
Snarare att ett fro planterades runt den tiden och sedan dykt upp lite da och da med mer beslutsamhet varje gang. Jag kande att jag atminstonde kan undersoka mojligheterna och sen prata med min kara mor och se vad hon sager och sen fundera lite till och sen ev. ge upp och skita i alltihopa, nar jag kommer komma fram till att jag antagligen inte kommer orka med det, alt. att jag gar in stenhart for det och gor det och kommer kanna mig javligt nojd med att jag gjorde det tillslut. Vi far se.

Sa nu vantar jag pa tva mejl. Angaende detta, och fran Supporten for WoW(World of Warcraft) eftersom jag inte kan uppgradera mitt konto, och det gor mig arg. (Men jag ar glad att Jessica har borjat spela med mig!!) Sen att datorn jag kopte for typ varenda krona jag agde denna manaden, fick for sig att inte funka ordentligt sa jag kommer vara tvungen att lamna in den pa reparation ar ju inte heller nagon storre hit.

Oh yeah, that's me by the way.




Kommentarer
Postat av: - ' towe ★

hej! spännande blogg du har :)

2010-05-02 @ 14:12:34
URL: http://towem.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: får kanske göra det :)



oh! hemligheter! me like :D

2010-05-02 @ 18:16:14
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0