#52.8 - Weekend in the big city.



Idag ska vi pa B-day party pa en yacht. (Antagligen inte lika fancy som den pa baten, men ja. Burjen ar i bakrunden sa jag tyckte att den passade in.) Jag ska trippa omkring dar utan att falla i havet, totalt latsas som om jag inte alls ar obekvam over 98% av alla dar kommer vara iranier, att jag inte kanner nagon av dom eller att nastan alla ar uni-mates till min pojkvan. Detta kommer nog ga jatte bra.


Annars sitter jag och tittar pa min Karamell Kungen-godispase och inser att den snart ar slut. Ingen sot van som kan tanka sig skicka lite mer gott godis till mig? Hihii. Det ar inte mycket jag saknar med Sverige, men efter att Anna var har och gav mig lite saker sa kandes det nastan som om jag BEHOVDE dom. Ha. Well.

Dessutom. Ni glommer val inte bort att folja mig pa Bloglovin', right? Eller ja, kanske inte specifikt mig, men det ar trots allt en bra sida om man vill halla koll pa olika bloggar.

bloglovin



Det ar jatte enkelt & smidigt. Man kan dela in alla bloggar i olika kategorier och dom informerar dig varje gang nagon lagger upp nagot nytt. Som sagt. Smidigt. Sugen pa att borja anvande Bloglovin'? Klicka pa bilden ovanfor, eller bilden precis till vanster.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: åh, skulle vara så härligt att bo utomlands. Det är en liten hemlig dröm för mig så att säga, men jag skulle nog aldrig våga flytta sådär bara.

Flyttade du dit ensam? Var det inte "läskigt" eller så? :)



ursäkta att jag frågar så mycket haha, ;p

2009-12-10 @ 22:04:52
URL: http://lovemetopieces.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Hur kommer det sig att du flyttade til Dubai?

2009-12-10 @ 22:05:20
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Hannah

nej typ dom från förra. minus några plus några hahaha



(Antagligen inte lika fancy som den pa baten, men ja. Burjen ar i bakrunden sa jag tyckte att den passade in.)

ska dte inte stå bilden? hha

2009-12-11 @ 10:55:45
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0