#42.3

Varit daligt med blogginlagg idag och det kanns lite kass. Brukar vara duktig pa att ha massa ointressant skit att slanga ut i cybervarlden.

Men ja tror ja ar lite for pepp infor imorgon for att kunna koncentrera mig overhuvudtaget. Anna, Anna, Anna!!! :D Kl 7 kommer jag sta utanfor Dubai Airport och hoppa upp och ner i vantan pa att hon sa komma ut genom dorrarn! Sen blir det nog direkt hem for att sova en timma eller tva!

Forhoppningsvis blir det som sagt Desert Safari - aka 4x4 pa sanddynerna och kora halvt ihjal oss & en liten dagstrip till Oman - Antingen till Dibba eller Khasab, vet inte an vilket som blir roligast(min driver ska kolla upp vilket som ar langst bort och roligast hehe), rundturer i sma byar, bad/snorkling m.m. Kameran kommer vara laddad och forhoppningsvis blir det massa kul bilder!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha nu kom jag på vad jag har glömt packa ner, kameran! fan vilken tur att jag läste det här hahaha :D en timme sen åker jag hemifrån!! wihooooo

2009-11-25 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0