#83.7 - Dethar med Haiti..

Personligen sa bidrar jag inte med en javla krona.
Det ar sorgligt som fan, men jag tycker faktiskt att jag ar berattigad till att kopa dom grymt snygga skorna for pengarna som jag sjalv har jobbat ihop utan att fa daligt samvete over inte ha skickat pengar till alla offren.

Den dagen da jag sjalv rakar ut for natt liknande sa kommer det val "bita mig i arslet" sa att saga. Men arligt talat sa har jag inte ork att tanka pa det.




Men dagens tema ar att jorden ar rund & fin & att allt ar underbart. Sa jag vill dela med mig av nagon som faktiskt tyckte det var viktigt att skicka pengar till Haiti!

Mot Charlie Simpson.

 

 

My name is Charlie Simpson,

I want to do a Sponsored Bike Ride for Haiti because there was a big earthquake and loads of people have lost their lives. 

I want to make some money to buy food, water and tents for everyone in Haiti.

I am going to cycle around South Park as many times as possible…. (at least 10 laps, I hope!).

Please can you sponsor me and all your money will go to UNICEF who are collecting for Haiti.

THANK YOU VERY, VERY MUCH!

Charlie.

 

 

 

 

Hans mal var £500.00

Hittills ar han uppe i...    £143,595.45

Om du vill bidra, Charlie's JustGiving.


Kommentarer
Postat av: A

Ja sådana människor som du gör att man skäms.

Det är dina medmänniskor som lider, läs tidningar eller åk dit förihelvete.

Du råkar vara född på ett bra ställe, och ha råd med skor, men det kanske inte dom är.

Förresten så bryr sig ingen om dina tråkiga skor, tro mig människor bryr sig allvarligt talat inte så mycket om andras utseenden.

"ingen vill veeetaa var du köpt din trööja"

Om du har hört den låten.



Skäms på dig din snåla unge.

Dags fär dig att växa upp, bli varm i hjärtat istället för att vara en sådan tråkig, löjlig skodiva.

2010-02-02 @ 08:27:03
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; Haha, ja visst är det fashinerande att människor inte klarar av att inte alla tycker att det är schysst att skänka pengar till någonting som inte ger någonting? Pengarna kommer med största sannorlikhet ändå inte dit de ska. :P

2010-02-10 @ 15:44:51
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0