#50.6

Funderar pa om jag kanske borde anstranga mig om att skriva riktiga rubriker snart?
Men det ar ju sa bekvamt att inte behova komma pa natt fyndigt..
What to do, what to do! Helt klart ett av dagens absoluta I-landsproblem.

Naja. Sahar har min dag sett ut.


(Tar en morgoncigg pa balkongen.)


(placerar mitt arsle vid mitt skrivbord & fixar med allt som maste goras.)


(aka till goverment typ och fixa med visum & annat som ar totalt ointressant for er.)


(snacka med chefen som sitter och ser viktig ut haha.)


(och som sagt, sitta & roa sig av att det regnar fran taket.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Mysigt du verkar ha i solen :D

2009-12-10 @ 07:27:57
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0