#33

Gardagens inlagg genererade 434 unika besokare. Trots det, sa fick jag bara 11st kommenterer. Tydligen var det nagot som var intressant, men inte tillrackligt for att lamna en kommentar och uttrycka sin asikt.

Jag far verkligen tacka for Martiens kommentar dar han undrade om jag var pedofil sjalv.
Denna personen, vem du an ar, kanns som ett bra exampel pa en manniska som bara tanker i svart-vitt. Att det kan finnas en person som inte accepterar pedofili som nagot normalt men anda inte vill hanga ut den personen publikt kan helt enkelt inte existera.
Sen att rent ut hota om att ta reda pa vem jag ar och om jag har barn och isafall be socialen ta ett besok i mitt hem, visar verkligen vilken syn du har pa manniskor.

Jag sitter inte har och forsvarar pedofiler. Jag forsoker se igenom kanslorna och anvanda mitt fornuft. Genom att "oppna armarna" lite grann, satsa pa att hitta terapiversioner, mediciner m.m for att stoppa en sjuk manniskas impulser, sa kommer fler av dom doljda "pedofilerna" (varfor jag skriver sa ar for att man inte ar pedofil foran man faktiskt begatt en pedofilisk handling) ta kontakt med lakare, staten m.m for att fa hjalp. Dom flesta med denna dragning gor som sagt aldigt nagot utan det ar oftast manniskor med nagon annan slags sjukdom i samband med detta som agerar och gor nagot. (Nu talar jag om valdtakter och inte samforbund med t.ex en 14aring och en 17aring..) Dom som redan ar domda finns redan publikt. Det ar bara att ta kontakt med tingsratten och be om att fa rattegangshandlingarna utlamnade. Men det ska inte finnas en hemsida att logga in pa, efter att du sett pa nyheterna om natt hemskt som intraffat nansatans i varlden och leta upp varenda sexbrotts-domd manniska i hela Sverige! Om du ar radd for att dendar obehagliga personen som jobbar pa dagiset dar ditt barn bor, kontakta polisen och be om deras uppgifter. Om grannen tittar lite formycket, ha oversikt och ta kontakt med polisen. Men for Franks skull, onska inte att det fanns en sida dar du kunde fa uppraknat hur manga domda brottslingar det bor i ditt omrade. For da kommer du vara paranoid och orolig varje gang du satter foten utan for dorren och dina barn kommer marka det. Dom sjalva kommer bli oroliga & stressade. Dom kommer garanterat ma daligt av det. Och om du har otur sa kommer stressen dina barn kanner sanka garden, den gangen det galler.

Nu babblar jag. Jag ber om ursakt for det. Men det galler att se det fran mer an en vinkel. Tro fan att jag blir arg och acklad nar jag hor om nagon som valdtagit ett barn.. Men samtidigt sa maste man ta det iskallt och se till faktan. Om jag skulle fa mojligheten att sitta med en pedofil(som avtjanat sitt straff), sa kulle jag inte hoppa pa honom/henne utan jag skulle satta mig ner och prata. Forsoka forsta vad som pagor. Omstandigheterna m.m. Det galler att studera. Hitta roten till kanslorna & impulserna.



Och jag far tacka "admin" pa facebook-gruppen "Visa pedofilers indentitet..." for anmalan mot min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0