#33.2

Fick ett mejl av blogg.se nar jag loggade in pa min mejl idag. Detta fina fick jag bifogat till mig,


Fick ytterligare ett mejl dar dom informerade om att jag inte gjort nagot olagligt som helst i mitt inlagg i torsdags. Skickade aven ett mejl till polismyndigheten i Sverige for att dubbelkolla om vad man far & inte far gora.

Jag forstar inte hur man vill anmala nagon pagrund av det. Om manniskor anvander sig av ett publikt forum(ett av de storsta i internet-varlden) sa maste man val anda rakna med att bli citerade? Jag tror inte Liza Marklund blev sur over att jag lankade till hennes debatt-artikel? Och jag fick inget hot fran Mats Von Dolwitz som jag lankade och citerade pa samma satt. Har det med att gora att dom inte star for sina asikter?

Och dessutom. Som utlands-svensk, borde det inte vara lagarna kring internet i UAE som galler for mig, och inte dom svenska? Aven om en anmalan skulle ga igenom sa tror jag inte Sverige har utlamningsavtal med UAE ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0