#41.4

Jag har seriost borjat sakna mitt blonda har.. Gillade det faktiskt.
Nar det sammarbetade med mig och inte fick mig att se sjuk och blek ut.


Och jag saknar verkligen att ha det langt. Men det ar sa javla varmt har pa sommaren att haret forstors! (Speciellt med tanke pa att jag hatar ha det hangande i nacken nar det ar over 40grader ute sa det blir svettigt och klibbigt, sa jag satter upp det i en knut istallet.) Men anda. Det ar vackert. Jag alskar langt har..



Men da maste jag se till att hitta en bra blond farg, som stammer bra overens med min hy m.m sa det inte ser sa fejk ut. Och se till att ha en peng undanstoppad sa jag har rad att ga till frisoren och fa det fargat, en inpackning och en eventuell klippning varje manad. Se till att underhalla det ordentligt. Blir nog lite pengar att lagga fran borjan med, i med att jag ar tillbaka med min normala harfarg och som manga vet, ar rod/brunt..

What to do, what to do. Vi far se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0