#41.5

Det finns fa manniskor som lyckats snubbla in i mitt liv, som har kommit att betyda sa mycket som du gor. Vi haller ihop genom vatt och torrt, och jag skulle gora allt for dig. Och det tror jag att du vet. Du ar en av de finaste manniskor som jag nansin traffat pa. Det ar som dendar klyschan "Du gor livet lattare att leva, bara genom att finnas dar", men det stammer in sa bra.


(det roliga med detta kortet är att de ser ut som tess försöker pussas, o jag försöker prata. men de är vi i ett nötskal. helt osynkade. hahaha. - josefins beskrivning av detta kortet pa hennes helgon)

Och nu hander detta. Och jag finns inte dar for dig, inte fysiskt atminstonde. Det gor sa ont att jag inte kan vara dar for att ge dig en kram for att se till att alla bitar haller sig pa plats.

Jag alskar dig sa sjukt mycket. <3

Kommentarer
Postat av: josefin

det fick mig att gråta. jag vet inte vad jag ska säga. jag vet att du finns, bara jobbigt att du är så långt bort. jag hade behövt dig. det är så svårt allt. allt är svårt. känns som jag bara vill försvinna. hon ska komma över nu o prata, o bara det ger mig sån dödsångest så jag tror jag ska svimma och/eller spy. hatar det. jag känner mig så ensam.

2009-11-24 @ 13:40:05
URL: http://josefinerlin.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahaha nej det va ingen länk i hennes blogg så haha

2009-11-24 @ 13:51:34
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0