#43.2

Sa idag blev det Dubai Mall, akte dit runt halv ett och var inte hemma foran vid atta haha. Sjalv gick jag darifran med tva par skor, ett par fran Aldo, laga, enkla, jattebra att ha pa jobbet, ett par fran Steve Madden, sjukt snygga stilletter.. :D Dessutom, tva halsband, tva linnen & en klanning fran Forever21, basta butiken i varlden, helt klart! Och ett par helt underbara orhangen fran Swarovski, dock inte som jag kopte sjalv. Utan dom var fran Ahmad, som joinade oss framat eftermiddagen, som helt plotsligt sprang ivag nar vi var pa Steve Madden och sen kom tillbaka med en liten present.. Helt appropa inget! Bara sadar. Men dom var jattefina verkligen.. :D Sedan var vi pa New Moon och jag var inte shockad over natt alls i med att jag laste spoilern i Hannahs blogg ;)) Kom hem strax innan tva, ska snart ga och sova. For imorrn ska vi spendera hela dagen pa Emirates Mall, innan vi aker hem till Ras Al Khaimah igen. Och for att inte glomma. Vi kakade tacos idag med. Herreeeeeeeee sa gott!

Kommentarer
Postat av: Hannah

min blogg äger haha!

2009-11-29 @ 08:24:39
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0