#10

Var nere pa Al Hamra Real Estate idag och betalade min el & vatten-rakning. Dock inte pa 480Dhs(1104sek) som dom ville att jag skulle betala utan 47Dhs(108.1sek) som var min faktiska rakning, efter att jag forklarade fint for dom att jag inte ar nan korkad lintott som gar pa att betala for feb-aug nar jag bara bott i lagenheten sedan den 8 augusti. Fick aven lamnat dom heeeemska tavlorna(& klockan) som varit fastlimmade pa vaggen som jag slet loss harom veckan & satte in pengar pa mitt svenska konto. Dessutom sa skickades Magnus & A-K's sang till Dubai.


(Sahar fint hade jag det i lagenheten tills idag. Gott om sovplats iallefall.)

Kommentarer
Postat av: Flaxx

gillar golvet :D

2009-10-07 @ 09:35:18
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0