#10.3

Lite random pics bara.




(Ahmad forsoker studera till sitt prov. Inte helt glad nar jag stor honom med kameran hela tiden haha.)


(Vi anvande oss av nya maskinen, & la 2200kvadrat meter med betong slab utanfor kontoret.)


(Balwinder & Gurmit som vi anvander for leveranser, mina kollegor Manny, Faheem, Ihsan Ullah & bossen Magnus.)


(Ahmad & jag skulle mysa lite med en film. Jag lyxade till det med ost & kex. Ahmad med ett.. Kinderagg?)



(Jag saknar faktiskt det blonda haret lite....)


(Min ingenjor monterade ihop sangen at mig for jag var for trott & dum for att fatta instruktionerna. Tror forvirringen bottnade i att dom inte var pa svenska fastan det var fran IKEA..)


(Utsikten fran min balkong at hoger, pa kvallen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0