#14.3

Det har varit lugnt och skont idag pa jobbet. Snackade med chefen om att ja ska borja ta over all invoicing nu framover. Forhoppningsvis kommer det ga bra & jag kan passa pa att uppdatera lite i systemet over hanteringen av alla invoices och fa battre koll over alla checkar & betalningar. Ska aven passa pa att moblera om lite sa att jag far plats med mer papper och saker runt min arbetsplats.

Snart ar det lunch!! ♥ Sjukt hungrig. Blir sa nar man knappt atit nagon frukost. (Waaaaaay to tired att ga till Spinney's och kopa frukost igarkvall..) Men snart kommer Ahmad och hamtar upp mig sa vi kan luncha nere pa Al Hamra Mall. Sen far jag vara en duktig flicka och jobba klart eftermiddagen medans han gar hem till mig(eller satter sig pa Starbuck's) och pluggar till sitt mid-term imorrn.


Kommentarer
Postat av: Jackie

HEY! jag köpte ett sådant linne där nere med mohahah

2009-10-19 @ 12:59:46
URL: http://jsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0