#15

Igar blev det inte ett enda inlagg och det kan forklaras med tva punkter;
  • Jag var knappt inne pa kontoret under hela dagen.
  • .se domanerna lag halvt om halvt nere hela dagen eftersom dom holl pa att uppdatera servrarna eller hur det var.

Igar sprang jag runt hela dagen for att fixa mina korkortspapper. Allt ar inlamnat och filen ar uppnad. Och nu visade det sig att dom bestamt sig for att infora teori-prov. Sa dom bokade in mig pa 8lektioner, under 4dagar, torsdag(imorrn), lordag, sondag & mandag och sen blir det prov pa det innan jag kan borja med internal korlektioner.



(Universiteten ser lite annorlunda har nere. Vissa ser fan ut som palats. Detta ar iallefall bibloteket till American University of Sharjah och Ahmad med sina vaskor.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

visst är han klockren :D

2009-10-14 @ 09:44:49
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0