#16

Idag hade jag min forsta & andra teorilektion. Lararen var fran Saudi och fruktansvart rolig! Borjade med att saga att vi skulle ignorera boken & om vi inte gjorde det sa skulle vi misslyckas pa provet. Mitt i allt borjade han sjung pa Dolly Parton - 9 to 5 och slangde in lite skamt lite har och var.
Typ alla i "klassen" var totala puckon som inte verkade veta vad som var fram och bak pa bilen. Inkl. en kinesisk kvinna som knappt talade ett ord engelska. Allt vi gick igenom var fruktansvart uppenbart sa jag hoppas det kommer fortsatta i den riktningen. Blir ytterligare 2 lektioner pa lordag, 2 pa sondag & 2 pa mandag & sen efter det ett prov.

Sen en liten allman uppmaning till dom flesta. Ja gor mitt basta med att forsoka halla kontakten med dom flesta, men ibland ar det svart.. Sa jag skulle verkligen uppskatta att fa ett mejl eller natt nangang ibland, bara sa man vet att man inte ar helt bortglomd..

Och uppmaning nummer 2. Kan inte alla sluta upp med att vara sa deprimerade hela tiden? Tycker att allt ja ser och hor av alla ar att folk mar piss. Hamnar i brak med vanner, att det strular sig med nan pa jobbet eller att folk bara har en allmant dalig attityd mot allt och alla. Forsok se dom bra delarna i ert liv och slappna av. Var inte sa seriosa hela tiden. Och ar du olycklig med din situation & ditt liv. Gor natt at det. Byt jobb, traffa nytt folk, flytta for fan. :)

Tack och hej for mig. For denna gangen.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

De ær bra! Peppa folk! Alla kan ju inte må lika bra som vi gør! :P Undrar om det hænger ihop med att ingen av oss bor kvar i sverige?! :P

BTW Love you txts frm lst nght... vi skrattar verkligen åt samma saker! Så grymma!=)

2009-10-15 @ 14:25:52
URL: http://aboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0