#20

Ja vet att dom flesta satter sig vid datorn och borjar blogga det forsta dom gor nar dom har tid over. Inte jag. Jag laser alla andras bloggar. Haha. Det absolut forsta jag gor ar att kolla mina vanners bloggar, i med att dom flesta av dom skriver pa eftermiddagarna och jag jobbar ju bara till kl 5(dvs 3 svensk tid) och jag har ju inget internet hemma annu(jag ar for lat, jag vet). Sen kollar jag lite "kandisbloggar" & annat smatt och gott. Seeeeen kanske jag skriver ett blogginlagg. Men egentligen, varfor har jag en blogg? Sa javla intressant ar jag ju inte..? Naja. Bra tidsfordriv. Dessutom kan jag ju inte logga in pa manga svenska sidor, tex bilddagboken.se och det gor ju att jag maste ha nan annanstans att lagga upp alla random bilder jag hittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0