#21

God morgon Sverige & god eftermiddag UAE.

Idag var jag ivag till bilskolan for att boka ovningsskorning och blev uppbokad pa 2timmars lektioner, sammanlagt 15timmar som tydligen minimum & jag borjar redan imorgon. Sa kl 9 borjar jag med att lara mig....... ...att starta en bil. Yey...? Haha. Det kommer bli intressant.

Hm.. Vad mer..? Helgen har varit sjukt lugn. Passade pa att lasa ut min bok, Nastan Dod Man, av Ake Edwardsson & den var sjukt bra. Har haft lite lagom mycket hemlangtan varenda gang jag oppnat boken(den utspelar sid i Goteborg, som alla Edwardssons bocker, for dom som inte visste) sa det har tagit ett litet tag att lasa ut den. Bade formiddagen pa fredagen & lordagen spenderades med en bok(fredagen, Nastan Dod Man, lordagen Flesh House av Stuart MacBride) vid poolen. Det var galet varmt och jag var lite kass med att smorja in mig sa ja har brant mig. Nu kliar det som fan. Men men.. Kvallarna har spenderats med film & spel pa datorn och det har varit helt underbart skont att vakna helt utvilad vid 9-tiden & redo for en ny dag.


Kommentarer
Postat av: pau

den är köpt på ginatricot.;) vart annars liksom.. haha..



hur har du det där borta?

are you missing sweden el det är snarare du vill ej komma tillbaka?;)

2009-10-25 @ 10:49:43
URL: http://lysek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0