#1

Jaha, pa request av Erica sa har jag skaffat mig en blogg.

Sa, Erica.
Idag vaknade jag upp i Mirdif, seg som fan efter att ha fatt ca 3 timmars somn efter en utekvall(valdigt lugn sadan, men trots allt en utekvall) pa Quantum. Efter att Ahmad tvingade upp mig ur sangen och in i bilen korde han mig till Ras Al Khaimah och jobbet, lite lagom sent, sadar 30min haha. :)
Vaknade till liv och har jobbat sedan kl halv 9 och vill hem till min sang och stensova. Men nej, for idag kommer mina nya mobler, sa jag ska montera IKEA-prylar halva natten.

Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: erica

vad kul att du festade igår jag hade velat vara med ;) oj oj montera ikea möbler låter jävligt jobbigt. En bakisdag ska man ligga i sängen och sova. Men lägg upp bilder sen på dina konstverk ;) PUSS HABIBTI

2009-09-23 @ 15:20:52
Postat av: evelina

YES!!!!!!!!!!! tack gud. im ur stalker now.

2009-09-23 @ 18:32:11
URL: http://www.improveme.se/nanii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0