#2

Jaha, far val vara en duktig idiot och skriva ett inlagg till..

Igar spenderades hela kvallen at att laga mat(las: titta pa Ahmad dom lagade mat at mig, fruktansvart gott bestanende av sadannadar grona bon-saker, ris, vitlok, lok & krossade tomater) och montera ihop mina nya mobler. Fast Ahmad gjorde det mesta av monterandet med. Han ar ju trots allt "civil engineer", sa han gjorde det mesta at mig.
Ska se till att ringa Etisalat och fa mitt internet uppkopplat i lagenheten snart med, da kommer jag kunna lagga upp bilder och skriva med ALLA bokstaver i det svenska alfabetet.

Och jag skulle hemskt garna vilja veta vilka dom andra 10personerna ar som var inne och laste min lilla blogg igar.. For Hanna, Erica & Evelina vet jag ju.. Haha.

PS. Evelina, forsatt med dagens hottie, det ar kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0