#2.4

Kl ar snart 3 och det innebar att jag bara har tva trotta, sega, innehallsfattiga timmar kvar pa jobbet.
Har suttit och uppdaterat timesheets och grejer, for att ligga ett steg fore, sa det inte ar sa mycket att gora nasta vecka, men nu har jag inga bra ideer kvar.






Sitter och vantar pa att fa veta tills nar Anna kan boka sin resa! Kommer bli sa galet roligt att ha henne har nere! :) Pa mandag vet hon forhoppningsvis vilka datum som finns till overs.







Sitter och letar bilder och forsoker fa lite inspiration till hur jag ska inreda lagenheten. Det finns sa sjukt mycket underbart pa internet, bara man vet vart man ska leta. Bilder som tvingar fram kanslor.


Hittills har jag ju mer eller mindre inget alls i lagenheten. Ingen tv, inga stolar(forutom den som den gamla hyresgasten lamnade kvar, som vi redan lyckats ha sonder haha), inga tavlor, inga vaxter.. Inget alls.
Till nu!
Ja, har ju fatt in denna, fast i svart.



Och denna. Aven den i svart. Tanken var att jag skulle ha vit kladsel med, men det fanns bara svart kvar sa det ar svart, svart, svart overallt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag har sån säng :P fast ja i den färgen :P

2009-09-27 @ 10:09:08
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Emma

Svart som drar åt sig så mycket damm! ;)

2009-09-27 @ 14:19:29
URL: http://justawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0