#4

Kvallen i fredags var trevlig, men jag var sjukt trott. Planen var ju INTE att jag skulle ut aven pa fredagen, sa vi drog hem vid atta-tiden redan. Namet jag inte kom ihag var Layali Tent, pa Mina a' Salam, i Madinat Jumeirah Hotell! Det vart sjukt mycket folk dar, till och med folk jag kande & jag var helt och hallet for trott for att orka vara trevlig och snacka med alla. Allt fran promoters fran bland annat Plastik Beach Club, DJ's fran bade Elegante, 400, 360 & fran Quantum plus lite modeller och helt vanligt folk med vanliga jobb :) Ja satt med min drink, kakade plock-mat & snackade mest med Olga som var den storsta anledningen till varfor jag akte dit. Sadly hittade jag inte nagra bra bilder nanstans for att visa deras fina venue. Hittade daremot denna, som visar en liiiten del av deras terrass. Dock satt vi ju inne i det underbart luftkonditionerade taltet.




Kvallen igar var helt lugn den med. Satt hemma och kollade pa film och kakade tacos. Inhandlade lite kex, vindruvor & ost med men det slutade att jag var bade for matt & for trott for att orka anstranga mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0