#4.2

Sa, nu ar det tydligen ingen som foljer min blogg langre ;) Haha! Gick fran 63st unika i onsdags till 7st idag!

Det har varit mycket att gora idag pa jobbet, allt fran visa applications till att sitta i telefon med indier som inte talar ett ord engelska. Fick aven tillbaka papper fran kontoret i Jadaf sa jag kan lamna in min ansokan om PRO-card(sa man far hantera pass & alla ansokningar..) sa jag inte behover latsas som om Manny ar sjuk & att det ar darfor jag maste gora det..



Aven idag sitter jag och letar insperation for lagenheten och rent generellt efter bilder & ting som framkallar kanslor. Tyckte denna bilden var galet skon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0