#88.4 - Tavlar om ett portratt fran Pyttis/Anna!



























Jag ar med och tavlar om ett portratt av den underbara Anna, mer kand som pyttis eller Avanna! Hon saljer massa nice grejer, jag alskar dom, & haller pa med ett nytt sammarbete med Nelly! (Ska bli intressant att se vad hon hittar pa!)
Naja, back to the point. Hon har en tavling pa hennes blogg (klicka pa bilden!) & jag vill hemskt garna vinna!



Denna bilden vill jag ha avtecknad, mest for att jag ar grymt egoistisk & for att den kan bli tuff nar den blivit ombearbetad av Anna!

Kommentarer
Postat av: Lollo

kul, hon är ju så duktig!

2010-02-04 @ 15:37:08
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0