#91 - Glamourama

God dag. Sitter och sma-kollar pa det har Glamourama pa TV3 Play. (Tack Jackie for att du skrev ut det, nu kan ja titta pa svensk tv som inte gar under cencuren har!) Vad ar grejen? Dom ska alltsa vara bloggare? Eller? Ar det bara jag som inte vet vilka dom ar? Och hur orkat lat det inte nar hon blondinen snackade om sitt one-night-stand & tamponger? Strange. Och dessutom, ar det bara jag som blir chockat att hon som ovningskor bryter mot lagen? Hon har inget sakerhetsbalte pa sig. Eller det kanske inte galler i Stockholm?

Vad gor ni idag da?


Kommentarer
Postat av: Karin O

tack!:)

2010-02-09 @ 09:19:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Nathalie

hehe lovely!



Chuck är helt awesome! Perfekt blandning av humor och barnslig spänning! =) Har bara några avsnitt kvar! kan du inte namedroppa lite bra serier lr gör en top 10 inlägg... du kan säga att det är på begären från mig... jag har slut på serier nu! ;P

2010-02-09 @ 10:38:33
URL: http://aboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0