#81 - Long time no seen!

Hej allt fint folk!
Som ni markt sa har det varit daligt med uppdatering.
Det ar pga,

  • Jag har inget internet hemma eftersom fiberoptiken som ska fixas i mitt hus har blivit fordrojt.
  • Det har varit helg, sa jag har haft viktigare saker for mig ;)

Imorgon kommer svaren till fragestuden komma upp!
Sjukt roligt med sa manga bra fragor!
Sa om nagon har nagot/nagot mer att fraga sa far ni passa pa nu!
Jag kommer ju saklart skriva till alla nar fragorna kommer upp & dom som inte lamnat nagon mejl/URL far titta in under morgondagen.

Jag & Ahmad i torsdags nar vi var & sag Avatar for 2a resp. 3e gangen.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Coolt! Vill också se den i 3D :D

2010-01-24 @ 17:57:35
URL: http://emiilia.blogg.se/
Postat av: Petra ♥

var filmen så bra så ni fick se den 3 gånger? :D

2010-01-25 @ 16:02:05
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0