#111 - Stupid Shit



Jag har dessutom lyckats fa igang mitt tradlosa internet!
LYCKLIG!
For nu kan jag sitta ordenligt & bekvamt igen, utan att fa ryggskott.

Har egentligen borjat jobba, men det ska komma nagra killar fran maintenence idag.
Var foreman pa yarden kom hit igar for att fixa nagra lampor som gatt sonder
(Mats gjorde ett tappert forsok nar familjen var pa besok, men ja, det gick inte)
eftersom han ar elektriker.
Efter att ha bytt dom & upptackt att det anda inte funkade,
sa beslutade han sig for att plocka bort takplattorna & sag da att transformatorn
(yes, jag forsoker lata som om jag har nan koll, jag har nog tillochmed blandat ihop begreppen hahahaha)

hade typ sprangts och borjat brinna. Yey! ..not.

Sa, som sagt, dom ska komma fran maint. nu om ca. 10 min, for att fixa dom.
Hur dom ska lyckas med det, vet jag inte. Det ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0