#112.6 - Surviver!

Jag overlevde!
Ar riktigt stolt over mig sjalv hihi.
(Det far man vara va?)

Korde hela vagen in till centrala RAK och gick pa bio.
Shutter Island


(nu byter jag samtalsamne, sa ingen blir shockad)

Hade hoga forvantningar, delvis eftersom det ar M. Scorsese, mannen som gjort filmer som Taxi Driver, Goodfellas, Cape Fear & The Departed. Killen vet ju vad han sysslar med.. Och for att jag har hort mycket om att folk kanner sig smatt galna nar dom lamnar biosalongen,

eftersom dom inte fattade filmen & verkligen inte slutet.

 

Det kan vara att jag ser pa waaay to much movies men jag fick en kansla dom forsta 2-3 minuter & det holl kvar sig under hela filmen. Jag satt till och med & fragade mig sjalv, nar kommer "detta" handa sa jag blir motbevisad, for jag hoppades pa att jag inte fattat hela filmen redan i borjan. (Det hander tyvarr ganska ofta..)
Och ja, jag hade ratt hela tide
n. Lite trottsamt att sitta i over 2 timmar & bara bli mer och mer overtygad om att Scorsese inte kunde dolja historien battre an vad han gjorde..

Skulle ha vantat i 45min for att se Green Zone istallet.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Modigt av dig! Att ge dig ut i trafiken menar jag :P

2010-03-24 @ 19:48:47
URL: http://svartglamour.blogg.se/
Postat av: Ludde

Green Zone verkar riktigt bra!



Sv: Hehe jag lyssnade också på några fler, riktigt duktiga!:D

2010-03-24 @ 20:29:49
URL: http://garcons.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Oj så modigt av dig! o starkt gjort att flytta så! själv grinade jag när jag o killen bara skulle flytta 2 mil.. haha. så fegis är jag! =D

2010-03-24 @ 23:01:36
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0