#115.2 - Nu var det slut.

Dubai stog med pa Forbes lista over dom 10 sakraste resemalen i varlden. Nummer 9 fick dom. Grattis. Dom kallade Dubai "Overvakningskamerornas forlovade land" hahahaha. Det om nagot stammer. Storebror ser dig garanterat overallt har. Yeey. Haha.

Nu ska jag ta bilen och aka till salongen. Fixa naglar och, ...wait for it, klippa mig! Jag bade klipper & fargar mig sjalv normalt, men nu ar det dags att fixa det proffisionellt for en gangs skull. Yey.

Sa, imorrn far det komma en efterbild.
Fore.

Kommentarer
Postat av: Carrou.se

Vilken färg? :D :D :D Hoppas det blir bra! kram

2010-03-29 @ 14:01:28
URL: http://carrou.se
Postat av: Suzette

Va bra att du trivs :) Verkar skoj!



Nej det är klart, inte bra att köra på det viset. Hoppas du mår bra idag? :)

2010-03-29 @ 14:10:37
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Demarco

Hej, snygg bild, vad jobbar du med? nice blogg, jag sjalv i Sharjah,.. ha det bra

2010-03-29 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0