#116 - Frisoren!

Kande mig grymt snygg nar jag satt dar med plasten & folien i haret.

 

Fardigt resultat!

(ooh babyface!)

 

Vet inte om man ser sa mycket skillnad egentligen.

Det ar mycket ljusare an det var innan, men det ar fortfarande svart i bottenharet.

Men hon gjorde en javla lugg pa mig som inte var helt uppskattad,

hon klippte den inte sa man "maste" gora for att mitt har ska kunna lagga sig normalt.

 

Hittills ar det bara en enda frisor som lyssnat pa mig nar jag forklarar hur mitt har ar,

och fatt till en snygg lugg som inte far ryck.

 

Naja. Det blev fint.

Dock ar jag fortfarande arg over det faktum att jag inte kan permanenta haret med den storleken pa lockarna som jag vill..


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad bra det blev! :)

2010-03-30 @ 12:16:33
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Carrou.se

Supersnyggt ju! :D Du passar bra i den färgen och ser inte alls sådär blek ut som vissa gör =) Kram!

2010-03-30 @ 13:06:31
URL: http://carrou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0