#116.4 - What to do?

Jag kom hem fran salongen for drygt 30minuter sedan.
Det tog henne en evighet att bli klar i dag, plus att hon anda lyckades fucka upp ena nageln pa mig.
Avskyr att ga till den salongen, men hade verkligen inte orken att kora in till Dubai bara for att ga till det andra stallet, dar dom ar gryyyyyymt duktiga. Och dessutom billigare, tanka sig.
Mm, naja, hon gav mig trots allt rabatt.

Sa, vad ska jag gora nu da?
Sitter i valet och kvalet om jag ska,

  1. Sitta kvar har hemma och vara javligt uttrakad.
  2. Ga bort till mallet & kaka kvallsmat.
  3. Ta bilen till RAK och ga pa en bio?




Btw, namnde jag att jag fick min lilla bil idag?
Helt sprillans ny, gatt strax under 30 mil bara.
Snygging.

Kommentarer
Postat av: josefin

woho på bilen. vuxenpoäng på tess

2010-03-30 @ 20:28:21
URL: http://josefinerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0