#125 - Seriost?

Sitter och kollar runt lite pa facebook i ren tristess, och upptacker en grupp som heter nagot i stil med "alla vi som akt i en polisbil emot varan vilja". Jaha tanker jag. Min nasta tanke gar ungefar, ..och vem bryr sig om det, mer an dom som fortfarande haller sig i 14-15ars stadiet och tror att det ar nagot att stoltsera med?

Jag klickar in pa gruppen, och som forvantat sa ar det inte manga medlemmar alls, under 50st till och med. Men en utav dom stod ut lite. Nagon hade kommenterat att dom blev medplockade i polisbil senast i fredags. Varfor jag klickade in pa hennes sida vet jag inte, men snacka om att jag blev lite acklad och smaarg.. Tjejen, jag vet inte hur gammal hon ar(ser dock inte ut att vara en dag over 20 som allra hogst), stotserar alltsa med att av nagon anledning ha blivit kord av polisen mot sin vilja medans hon har en 7 manaders dotter dar hemma? Seriost? Och dessutom sa verkar det som om flertalet av hennes grupper ar kopplade till antingen SEX eller ALKOHOL. Jag sager inte att en nybliven mamma inte ska sitta hemma med sitt barn 24/7 utan nagot liv. Men om man blir plockad av snuten, sa kan man fundera pa vad det hade att gora med, utover alkohol? Och om jag inte minns fel sa ammar man val fortfarande ens dotter ar 7 manader? Och ar det inte sa att alkoholen isafall "matas" till barnet?


(..lets look at a hardcore singing kitten to lighten it up a bit)

Det kan ju handa att jag bara borjar bli gammal och javligt lattretlig, vem vet? Hm. Namnde jag att hon har kaninoron pa skallen pa sin profil bild?



Maste lagga till. COUSCOUS! Seriost? Vem ater det? Finns det verkligen nagon som tycker det ar gott???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

And don't forget! - bloglovin
Trackback
RSS 2.0